Monday, August 10, 2009

Sorry


My dear friend, we've been getting well all the time. I never thought that we can go that far from the day we met. If you're fond for me than just as a friend, please let me know. I'm a bit slow in discovering the fact, frankly speaking. If I ever made you upset and rejected you before knowing your feeling for me, please forgive me. Your presence will always enlighten my days.

********************************************************************************

缘分在很多时候都在我后知后觉(经过第三者提醒)的时候,离我而去。

我并非无情无意,我情愿永远都被蒙在鼓里,至少我并不会为了每一次的无心错过而感到歉疚。

亲爱的朋友,我请你从某个角落走出来,鼓起勇气对我说,你对我有好感,这些日子你想得我很苦。请相信我,当我听完之后,我会给你一个紧紧的拥抱。

虽然有时我会冷若冰霜,我的内心却是炽热的,也明白被人拒于千里之外是很难受的,因为我也曾经有过三段没有结果的苦恋。

给你自己一个机会,也等于给我一个机会。

No comments:

Post a Comment